AJANKOHTAISTA AJANKOHTAISTA

Kiuruveden perhesosiaalityöhön luovutettiin lahjakortteja

Kiuruveden Iskelmäviikolla on mahdollisuus tehdä talkootyötä ja järjestyksenvalvojista osa kuuluu ns. ”Villit ja vapaat järkkärit”-porukkaan, jossa on sekä kiuruvetisiä, että iisalmelaisia järjestyksenvalvojia. Kyseinen porukka luovuttaa vuosittain saamansa talkoopalkkion johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen. Tänä vuonna Villit ja vapaat järkkärit-ryhmä luovutti 2 000 €:n edestä lahjakortteja Kiuruveden perhesosiaalityöhön. Lahjakortteja on mm. kiuruvetisiin päivittäistavarakauppoihin sekä...

Digital Construction -tunnustuspalkinto Ylä-Savon SOTE kuntayhtymälle

Gravicon Oy on lanseerannut Suomen ensimmäisen Digital Construction-tunnustuspalkinnon. Se jaetaan vuosittain organisaatiolle, joka on toteuttanut digitaalisen rakentamisen kehitystä poikkeuksellisen innovatiivisella ja edistyksellisellä tavalla. Ensimmäisenä palkinnon sai Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä 29.8.2018 järjestetyssä tilaisuudessa, jossa sen pokkasi kuntayhtymän edustajana Annakaisa Paldan. Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä tuottaa sosiaali- ja terveyspalvelujanoin 37700...

Vieremällä mietitään, vähenevätkö työpaikat

Lue koko artikkeli lääkärilehdestä osoitteessa: http://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/vieremalla-mietitaan-vahenevatko-tyopaikat/  

Chat-palvelu on alkanut (kokeilu 7.8.-31.12.2018)

TIEDOTE 8.8.2018 Kysy chatissa (chat-kokeilu 6.8. – 31.12.2018) Ylä-Savon SOTE kuntayhtymän internetsivuilla on otettu elokuussa käyttöön chat-palvelu. Chat-palvelussa voi kysyä yleisluontoisia neuvoja ja ohjeita ja siinä esiinnytään nimettömänä. Chat-palvelun kautta ei voi varata vastaanottoaikoja. Chat-palvelun aukioloajat (chat-ikkuna näkyy vain kyseisinä aikoina): Terveyspalveluiden chat-palvelu on avoinna arkisin klo 8-10 Mielenterveys- ja päihdepalveluiden...

Iisalmen terveyskeskuksessa otettiin käyttöön asiakaspalautemittari

Asiakkaat voivat antaa palautetta käynnin jälkeen Iisalmen terveyskeskuksen pääaulassa olevan palautelaitteen kautta.  Asiakaskokemuksen mittaamiseen käytetään kansainvälistä NPS-suositteluindeksiä. Saadusta palautteesta lasketaan reaaliaikaisesti suositteluindeksi ja mittari kertoo kuinka moni asiakkaistamme suosittelisi Ylä-Savon SOTEn palveluita muille.  Muihin Ylä-Savon SOTEn kuntiin on myös tulossa lähiaikoina asiakaspalautemittarit. Asiakaskokemusmittarin kautta...