Tietoa koronaviruksesta

Näille sivulle on koottu tietoa aluemme koronavirustilanteesta ja ohjeista sekä käytännöistä.

 

Meillä on turvallista asioida

Koronatilanteesta huolimatta kuntayhtymässä on turvallista asioida ja kevään aikana keskeytettyjä ja supistettuja palveluitamme on avattu asteittain. Palvelemme edelleen myös puhelin- ja etävastaanottoina videoyhteyden välityksellä. Tarjoamme etävastaanottoa ensimmäisenä, kun se asiakkaan tilanteen myötä on mahdollista. Katso asteittain avautuvien palveluidemme tarkemmat aikataulut täältä

Suojellaan ikääntyneitä yhdessä! Nappaa neuvot talteen tästä!

Mistä saa tietoa koronaviruksesta? Mistä saa tietoa koronaviruksesta?

Valtakunnallinen puhelinneuvonta numerossa 0295 535 535 tarjoaa yleistä tietoa uudesta koronaviruksesta. Puhelinneuvonta on aki arkipäivisin klo 8–21 ja lauantaisin klo 9–15. Puhelinneuvonnasta ei saa terveysneuvontaa eikä ohjausta päivystyksellisissä akuuteissa oireissa.

Usein kysyttyä koronaviruksesta
Terveyskyla.fi sivuille on koottu valtakunnallista tietoa sekä usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen. Huomaathan, että tiedot ovat valtakunnalliset.

Koronabotti
Koronabotti on kansalaisille suunnattu avoin kysely, joka ohjaa koronaoireisiin ja -altistukseen liittyvissä kysymyksissä. Bottiin kuuluu henkisen tuen ohjelma, josta saa tukea virustilanteen aiheuttaman huolen ja ahdistuksen hoitoon.

Tämä sivu on päivitetty 11.6.2020 klo 12.46