Asset Publisher

Navigation Menu

Uutinen

Palautteen antamiseen kannustetaan tekstiviestillä

18.11.2020

Kuntayhtymässä otetaan marraskuussa käyttöön palvelu, jossa asiakkaalle lähetetään tekstiviesti palautteen antamiseen kannustaen. Tavoitteena on asiakaspalvelun parantaminen ja toiminnan kehittäminen.

Ylä-Savon SOTE kuntayhtymässä alkaa marraskuussa kolmen kuukauden pilottiprojekti, jossa puhelimitse ajanvarausnumeroihin soittaneille lähetetään automaattisesti tekstiviestikysely yhteydenoton jälkeen. Pilotissa ovat mukana seuraavat numerot:

  • Vastaanottojen ajanvarausnumero 017 272 4 222
  • Suun terveydenhuollon ajanvarausnumero 017 272 44 00
  • Ehkäisyneuvolan ajanvarausnumero 040 407 121 021

Tekstiviesti ohjaa antamaan palautetta kuntayhtymän verkkosivuille osoitteeseen www.ylasavonsote.fi/anna-palautetta. Viestin sisältö vaihtuu sen mukaan mihin numeroon soittaa:

"Soititte vastaanottopalveluihin / suun terveydenhuoltoon / ehkäisyneuvolaan. Kehittyäksemme ja tullaksemme entistä paremmiksi haluaisimme saada mielipiteenne puhelinpalvelusta sekä toiminnastamme. Käyttehän antamassa palautetta: www.ylasavonsote.fi/anna-palautetta/vastaanottopalvelut / suun_terveydenhuolto / ehkäisy- ja perhesuunnitteluneuvola. Kiitos palautteestanne!"

Pilottiprojektin taustalla on kuntayhtymän tavoite kehittää toimintaansa saadun palautteen perusteella.

Lisätietoja, Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä, kehittämispäällikkö Mira Ulmanen, 040 1598 236, mira.ulmanen@ylasavonsote.fi